torsdag, oktober 05, 2006

Damn the man!

Som Pelle nämnde i tidigare inlägg hade vi en liten frukostrelaterad dispyt med vårt hotell i Glasgow. Dispyten fick mig att i vredesmod skriva ett oförskämt långt klagmail till hotelledningen när vi kom hem, idag fick jag svar. Här följer ett par highlights:

"Dear Ms Sormark,

... First of all, please accept my sincere apologies for the confusion surrounding your booking. ... I have passed your comments onto hotels.com and have asked them to investigate any way in which we can clarify that breakfast is not included in the rate to avoid any future confusion. ... I have spoken with Lynda, the Duty Manager who spoke with you on the Monday morning regarding the manner in which she received your comments and have left her in no doubt as to the standard required by the hotel in the future and Lynda has asked to be associated with my apologies on this occasion. ... Ms Sormark, it is always my aim to ensure that each and every guest leaves the hotel 100% satisfied with all elements of their stay and I sincerely regret that this has not been the case on this occasion. As a gesture of goodwill I will arrange a refund of the £14 paid on this occasion. ... Once again, please accept my sincere apologies for the problems you encountered and the manner in which they were handled."

Haha, victory!

9 kommentarer:

Papi sa...

Haha grymt anna du är mästare på klagmail!

Har ni fått något meddelande från Sofia föresten? Där verkar det hända grejer...

Papi sa...

För alla oss som längtar till helgen:

http://www.quid.dk/helg.asp

en räkna-ner...räknare?

Pelle sa...

du missade partiet om att "introduce remedial training" för personalen för att undvika liknande incidenter i fortsättningen.

Papi sa...

Asså var det en pojke jag fick en bild men ingen beskrivning. Han va jätte söt i alla fall!!

Pelle sa...

underbart!

Sudden sa...

sofia har fått en pojk!

Sudden sa...

precis

sofirövi sa...

Jo grattis till Sofia , men till dig anna. Hurra för dig. Jag har ju sagt att det alltid lönar sig att klaga :)

Pelle sa...

ja, sofi är nog ändå den mesta klagaren jag känner. Du skulle säkerligen lyckas reklamera ditt maginnehåll och få ny mat